6/03/2015

Review | Action flashtattoo


Flashtattoo's! Wat zien we deze de laatste tijd toch veel! Maar wat kunnen ze duur zijn, soms kost een pakje met één tattoo blaadje gewoon €11,-!!! Hierdoor heb ik ze eigenlijk nooit gekocht, totdat ik ze laatst bij de action zag liggen voor €1,-! Wil jij weten wat ik van deze tattoo's vond? Lees dan snel verder! 




Wat zijn flashtattoo's eigenlijk?
Ik denk dat we allemaal wel de kauwgoms met de opplak tattoo's erin kennen! Flashtattoo's zijn eigenlijk precies hetzelfde als de tattoo's die in de kauwgoms zitten alleen dan in een metallic kleur! 




Toen ik de tattoo's bij de action zag liggen, kon ik mezelf echt niet inhouden! En daardoor ben ik misschien een beetje wild gegaan! Ik kocht zelf 3 pakjes, en in ieder pakje zitten 2 blaadjes met tattoo's.


Hoe moet je deze gebruiken?


Het is echt super makkelijk om de tattoo's op te doen! Het enigste wat je nodig hebt is een schaar en een nat doekje. En wat je hoeft te doen is alleen de tattoo die je wilt uitknippen, dan haal je het plastic velletje eraf en plak je hem op je arm. Dan hoef je er alleen nog maar met een nat doekje overheen te gaan. Ik vind het zelf het fijnste om te deppen!


Zelf besloot ik 4 tattoo`s uit te proberen. Twee op mijn pols en 2 op mijn vingers. Iris had er ook een op haar pols geprobeerd. En woow wat zijn ze mooi! Ik zie het al helemaal voor me hoe mooi ze eruit zullen zien als de zon erop schijnt, of als je een lekker kleurtje hebt!
Ze zijn niet alleen super mooi, maar ze blijven ook nog eens super goed zitten.
De eerste dag dat ik ze heb gedragen ging ik naar een festival en heb ik ermee in de regen gestaan. Later die dag heb ik er ook nog mee gedoucht, toen bleven ze prima zitten. De tweede dag begonnen ze er wel een beetje af te gaan. Vooral die wat op mijn vingers zaten. Deze waren er aan het eind van de dag ook helemaal vanaf. De twee op mijn pols begonnen ook een beetje te scheuren en op sommige plaatsen miste al een stukje. Daarom besloot ik ook om deze eraf te halen. Dit ging super makkelijk met nagellak remover!

Ga jij binnenkort naar een festival of wil je iets nieuws proberen? Dan kan ik je zeker deze flashtattoo's aanraden!

De tattoo's zijn te koop bij de Action en kosten maar 1 Euro voor een pakje met 2 tattoovelletjes!

xxx Gioia & Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten