5/08/2015

Review | MAC Soar (Kylie Jenner kleur) dupe



De laatste paar maanden is het lipliner Soar van MAC heel populair geworden. Dit komt niet alleen doordat het een prachtige kleur is, maar ook omdat dit de kleur is die Kylie Jenner vaak gebruikt! Omdat dat MAC toch best een duur merk is en niet iedereen €18,- aan een lipliner wilt uitgeven heb ik vandaag een super budgetproof dupe voor jullie. Wil jij weten welke dit is, lees dan snel verder!



Toen ik zei dat hij super budgetproof was meende ik dat echt. Deze dupe kost namelijk maar €1,-!!! Ja dat lezen jullie goed, hij kost echt maar één euro. Het is het lip potlood Satin Mauve van Essence.






Natuurlijk moest ik dit lippotlood voor jullie testen. Toen ik hem op deed was die iets lichter dan toen ik hen op mijn arm swatchte. Maar in een ander licht leek die toch weer wat donkerder. Op de lippen ziet hij er een beetje paars taupig uit! Ook was hij heel matt, dat kan er wel voor zorgen dat je alle velletjes ziet. Maar als jij je lippen gewoon goed hydrateerd dan moet dit geen probleem zijn.




Ik had hem opgedaan net voordat ik ging eten. Na het eten moest ik hem wel even goed bijwerken, vooral aan de binnenkant van mijn lip was die bijna helemaal weg. Maar bij mijn liplijn zat die nog prima! Nadat ik hem had bijgewerkt bleef die eigenlijk best wel goed zitten, maar na 2/3 uurtje moest ik hem toch weer een beetje bijwerken.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze lipliner. Vooral omdat hij maar 1 euro kost vind ik het helemaal niet erg dat ik hem om de 2/3 uur een beetje moet bijwerken. Ook vind ik de kleur echt prachtig! 

De lipliner is te koop bij de kruidvat en kost 1 euro!

xxx Gioia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten