11/29/2015

Trend - 50th shades of light blonde hair




My god.. met sommige trends of hipes ga ik niet mee, maar dit vind ik zo'n leuke. Ik wil het ook! Het is wel al langer ''in'', ik deel het alleen nu pas omdat ik afgelopen week zelf ben begonnen aan 'mijn weg naar witblond haar.' Klik op Read more om mijn inspiratiefoto's te bekijken!



 












 Ik ren spontaan naar de kapper als ik deze foto's langs zie komen. Het is echt een soort statement in je stijl, en je kunt variëren tussen witblond, grijsblond, platina blond en allemaal andere kleuren lichtblond. En dit alleen maar door te variëren in de shampoo die je gebruikt?! Eindelijk een leuke trend waar ook blonde meisjes echt aan mee kunnen doen!

Binnenkort zal ik een artikel plaatsen over mijn haar & wat ik doe/ga doen om deze kleur te krijgen, hoe je het licht-witblonde haar moet verzorgen, behouden en meer!

Wat vinden jullie van deze trend & welke kleur blond vinden jullie het mooist? 

x Iris

( Wil je ons Pinterest bord over deze trend zien, klik dan hier)



1 opmerking:

  1. 5 tips to make money from gambling with Bitcoin
    Making money from gambling with Bitcoin. Best cryptocurrency gambling site When betting kadangpintar online, worrione you would have to have a solid หาเงินออนไลน์ bankroll and 3 answers  ·  1 vote: Withdrawing Bitcoins is not easy. Most websites that accept Bitcoin can only take your money and leave you empty and can't

    BeantwoordenVerwijderen